onsdag 25 september 2013

Feel free



Det blev som det blev.
Eller nej, jag bestämde mig helt enkelt för att lyssna på hjärtat.
Min framtid som lärare är inte borta, bara lagd på hyllan ett tag. 
Drivet fanns inte kvar. 
Drivet är viktigt för att det ska funka.

I sommar har jag vridit på saker och ting. Funderat och klurat.
För och nackdelar osv.
Assvårt verkligen! 
Men då jag fick chansen att upptäcka något nytt, spännande och kul i höst så bestämde jag mig.
Mycket tack vare alla kreativa människor runt omkring mig <3

Det är bara att inse att ibland måste man kämpa och våga.

Jag ska nu i höst syssla med marknadsföring och visuella skapelser inom min mans företag.
Ser fram emot den här hösten/vinten!




Då pengarna inte kommer att komma med blixtfart så här i början, så har jag även börjat jobba vid sidan om. Trivs bra.

Så ja, det kommer bli bra det här.
Hej hösten!


Lite jobbigt är det ändå, att släppa sommaren. 
Första frosten i morse.



1 kommentar:

  1. Låter spännande! Skolan finns kvar :-) Lycka till! /Malin

    SvaraRadera