söndag 12 augusti 2012

Who let the dogs out?!

 Helgen började mysigt med tjejkväll hemma hos Elin. Vin, kex, ost, frukt och, icke att förglömma blåbärspaj! Mmm..! Vi pimplade och snackade ända till kl 01.

 På lördagen var jag och Elin upp tidigt och körde till Rättvik. 
Vi skulle ha agilityuppvisning på Hästliv Siljans avslutningsshow. Och den var seriös kan jag tala om...
Jag är van att ha uppvisning på Insjödagen och sådana grejer, men detta var något HELT annat!
Vi hade genrep. GENREP liksom! Bara en sådan sak :)
Bakgrundsmusik, egen speaker och en jublande publik! Det var fantastiskt kul! Hundarna var helt crazy :)
Vi fick höra efteråt att agilityn hade varit väldigt uppskattad och folk hade blivit både glada och rörda (!) över samarbetet vi hade mellan hund och förare - kul respons!


Idag har vi varit i Mora på tävling.
NBK gjorde bra ifrån sig.
Elin tog sin första pinne med Julle. Lika så Sara med Leia.
Jag kom som bäst på en 4:e plats med Ella. Vi hade näst snabbaste tiden och hade fått en pinne om vi nollat...men men, nästa gång! ;)
Hon var jätteduktog idag och samarbetet gick så bra, så jag är supernöjd.


 Glad Elin och svansviftande Julle!

Jenny har det bra i tältet.

Min underbara racerråtta!!



Nu ska jag äta tacos och sen däcka i sängen...
Imorn börjar vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar