måndag 18 mars 2013

Hummer pants


Bild: avenymamma

På bloggen avenymamma hittade jag den här snygga outfiten! 
Blev lite smått förälskad i byggorna. Hummer pants, som det kallas.
Mmm...De finns på vintageonline.se


Nu ska jag skriva klart min hemtenta som ska in idag. Sen ska jag till gymnasiet, ska hänga lite på några lektioner där i veckan. Ska bli skönt att komma ut i verkligheten lite efter allt teoretiskt. Dock ska ju detta då resultera i några teoretiska grejer...såklart! Både en fältuppgift som ska in på fredag, OCH en jäkla uppsats! Alltså, räckte det inte med hemtenta och fältuppgift?? Nej, vi klämmer in en uppsats också. Suck säger jag bara...

Oj. Blev ett konstigt inlägg detta. Började med lite mode och slutade med något helt annat...hehe. 


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar