torsdag 30 augusti 2012

Bästa Ella!


Äntligen!

Alla dessa jäkla femmor kan slänga sig i väggen för igår freaking nollade vi!
Jippi och jiho och allt sånt! :)

Loppet i sig kändes bra - hon lyssnade och var följsam.
Sen att det blev en onödig sväng och utsvävning 
det gör liksom inte så mycket när vi hade tre sekunder till goda till 2:an!

För just va, vi vann också ;) 

Härliga, underbara Ella!

Här kan ni kika på loppet.

Idag har jag annars haft min första introduktion och seminarium på kursen. Litteraturvetenskap är det jag läser nu. Svenska kommer bli mitt andra ämne i min lärarutbildning, som för övrigt känns som den ALDRIG kommer ta slut...pjuu. Har man pluggat sen man var 19 (med paus för jobb och barn) så blir man lätt lite trött mellan varven. Men just den här kursen känns i a f rolig och intressant. Vi ska t.ex. träffas i grupp imorn och skriva ihop två dikter om kärlek - det ni! :) Kreativitet på hög nivå! 









1 kommentar:

  1. Åh grattis till Ella! Ja, här är det fullt ös med allt. Vallningen var superkul och Milo visade fint intresse, om än något hetsig. Det blir mer vallträning här! Just nu tränar vi mest vardagslydnad och att han ska fungera i vardagen hos oss. Fortfarande lite osäker vid hundmöten, men otroligt kelig och mysig. Det är en hund med mycket ös i, så det går nog fort på agilitybanorna sen...

    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera