måndag 28 januari 2013

"I have a dream..."


Sitter och skriver ett tal till seminariet på torsdag, eller ja, ett av talen. 
Ska skriva två.
Just nu skriver jag och min hemort. Så himla fint och vackert tal, jajamen. Alla kommer vilja flytta till Leksand efter det här didaktisk genidraget! ;)

Sitter hemma hos Linda. Så skönt att byta miljö. Hon pluggar också vilket gör att man inte blir alltför distraherad och faktiskt kan läsa. (Sa hon, som just nu sitter och bloggar...) 

I morgon ska jag träffa min studiegrupp för första gången. Vi ska knåpa ihop en uppgift som ska lämnas in på onsdag. Efter att ha läst schemat så har jag beslutat att lägga min uppsats på hyllan. Jag hinner helt enkelt inte. Som det har varit nu så har jag skrivit lite grann, och sen haft uppehåll några veckor pga andra skolrelaterade saker, och sen skrivit lite igen. Och jag kommer liksom aldrig riktigt igång och får inget flow i skrivandet. Den får vänta tills i sommar. 

Hej vårtermin, nu är vi igång! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar