torsdag 28 mars 2013

En flög till Uppsala och en till dagis



Dekoration utanför dagis. De skulle ut på samhället och påska idag!

Att stoppa kiddosarnas påskägg med!

Åh påsk!
Jag har alltid gillat påsk. Våren har antingen kommit, eller antyder att den här på väg. De fina pastelliga färgerna. Maten. Fjädrarna. You name it! I år lyckas jag till och med klämma in min födelsedag på självaste påskafton. Tyvärr så kommer jag att spendera hela påsken i Rättvik på agilitytävling. Kul i sig så klart, men det hade kunnat vara en annan helg...I morse kom mamma och hämtade en glad påskkärring och tillsammans åkte de till Uppsala. Storkiddon ska bli bortskämd med både mormor, morfar och morbror! De kommer tillbaka imorn. Den lilla påskkärringen åkte inte lika långt, utan det räckt med dagis! Själv sitter jag och skriver det sista på uppsatsen som ska in dag. Sen tar jag helg!

Ha en skön och mysig påsk!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar