fredag 5 april 2013

Senaste tiden i bilder

Hela påskhelgen har ägnats åt agility. På fredagen och lördagen var det klass 3 med massa duktiga ekipage både från Sverige, Norge och Finland. Det är sjukt kul att se alla och studera deras handling, som ibland är grymt imponerande! På söndagen och måndagen så tävlade jag och Ella. Fick 15 fel på söndagen, och på måndagen fick vi en jäkla femma - för BERÖRING! Skjut mig här och nu, tänkte jag. Annars hade vi näst bästa tiden, och hade plockat sista pinnen om inte den där lilla pumitassen hade nuddat mitt ben...
Det var en intensiv, men kul helg.

På lördagen fyllde jag år. Så himla bra grej det där med att fylla år. 
Paket, det gillar jag. Kolla in dessa beauty´s t.ex. SNYGGA! Tack fina familjen + svärisarna!


Han svänga förbi Elin också mitt i allt flyttkaos. Så himla mysigt att hon är här nu! 
High Five för det!
Lili hade vuxit som bara den. Pussades och busade - som det ska vara om man är pumi!

Födelsedagsblommor! (Robotprint köpt av AprillAprill)

Solen värmer så skönt nu på vår trapp. Här hänger vi lite efter dagis!

Känns som att våren verkligen menar allvar nu - äntligen!
Nu ska jag strax ha seminarium, sen är det helg. En helg som innehåller flytt och återigen flytt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar